Noticias

Los consumidores se relacionan más tiempo con el contenido de marca, según el informe de Benchmarks 2017 de Pressboard

Pressboard presentó su Informe de Benchmarks de Contenido de Marca 2017. En él, la compañía revela que los consumidores ahora dedican más tiempo a interactuar con contenido de marca: el tiempo promedio de lectura activa de una pieza aumentó de 66 segundos en 2016 a 73 segundos en 2017.

Pressboard conecta marcas con más de 300 editoriales premium para crear contenido de marca personalizado. Para llevar a cabo el estudio, la compañía recopiló información de 1336 piezas que las marcas y editoras norteamericanas crearon juntas a través de la plataforma Pressboard, incluidas VentureBeat, New York Magazine, Mashable, Entrepreneur y Ford, entre otras.

Jerrid Grimm, cofundador de Pressboard aseguró: “Este aumento en la atención comprometida apunta a la creciente calidad del contenido de marca creado a través de la plataforma Pressboard, así como al aumento en la comprensión del publicista y del editor de cómo el espacio de narración de marca está madurando”

El estudio también reveló que los lectores que interactúan con el contenido de marca en sus teléfonos han superado a los usuarios de escritorio como el grupo que pasa la mayor cantidad de tiempo con un contenido, con un promedio de 79 segundos. Además, la persona promedio lee el 74 % de un artículo de marca y, de manera impresionante, el 55 % de la audiencia termina una pieza.

Otro hallazgo importante es que la tasa promedio de conversión de contenido de marca de 1.15 % es más del doble de la tasa de clics promedio para la publicidad gráfica en los EE. UU., medida por Google. No es de extrañar que los especialistas en marketing de EE. UU. Gastaron más de $ 10 mil millones en contenido solo el año pasado.

“Al hacer pública esta información, nuestro objetivo es ayudar a toda la industria a crecer en todo el mundo e inspirar a los profesionales del marketing y los medios para crear contenido increíble. Recopilamos datos desde 2014, y está claro que el contenido de marca es una parte cada vez más poderosa de los medios, para jugadores de todas las industrias “, añadió Grimm.

Sobre el autor

Andrés Taborda

Comunicador Corporativo, estudiante de Gestión Humana, seguidor de la tecnología, aficionado por la música, especialmente a Lady Gaga… Paws up!. Amante de los perros y fanático de Disney, Mickey Mouse Lover. Me encanta el mar, me divierte el cine y una buena comida. “If you can dream it you can do it”.

Comentar

Calendar

May 2018
M T W T F S S
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

RSS Meks Blog

  • How to move from Blogger to WordPress – the easy guide May 24, 2018
    Ready to step up your blogging game? Here’s how to move from Blogger to WordPress and experience all the benefits from it! The post How to move from Blogger to WordPress – the easy guide appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • WordPress table plugin – our top 4 suggestions May 22, 2018
    What’s the benefit of WordPress table plugin and which ones are the best to use? Here are our top 4 suggestions. The post WordPress table plugin – our top 4 suggestions appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • Resolved: WordPress briefly unavailable for scheduled maintenance May 18, 2018
    A quick and easy fix when a WordPress website is stuck in maintenance mode. The post Resolved: WordPress briefly unavailable for scheduled maintenance appeared first on Meks.
    Meks
  • 8 Instagram-worthy places in Belgrade May 17, 2018
    With WordCamp Europe 2018 only few weeks away, it’s perfect time to introduce you to 8 Instagram-worthy places in Belgrade, spots you can’t afford to miss while you’re here. The post 8 Instagram-worthy places in Belgrade appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • WordPress popup plugins – do they work and should you use them? May 15, 2018
    Do you really need WordPress popup plugins and do they really work as everyone is saying these days? The post WordPress popup plugins – do they work and should you use them? appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • The easiest way to turn off and disable comments in WordPress May 10, 2018
    Looking for a way to turn off and disable comments in WordPress? These are the ways you can do it, easily and with no coding necessary. The post The easiest way to turn off and disable comments in WordPress appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • WordPress GDPR Guide – what it is and how it affects your website and business May 8, 2018
    Confused about GDPR? So are we, which is why we made this WordPress GDPR guide to help you understand better the inevitable changes that are affecting all of us. The post WordPress GDPR Guide – what it is and how it affects your website and business appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • How to improve WordPress password security May 3, 2018
    Searching for ways how to improve WordPress password security? Stick around, read our tips and tell us how it worked out for you. The post How to improve WordPress password security appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • 5 WordPress courses to kickstart your knowledge and career May 1, 2018
    Want to get serious about WordPress? These WordPress courses will help you learn all you want to know whether it’s for your own purposes or future clients. The post 5 WordPress courses to kickstart your knowledge and career appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic
  • How to start affiliate marketing business with WordPress April 26, 2018
    So, you heard of affiliate marketing business, and you’re interested in starting your own? Here’s our ultimate guide to affiliate marketing business with WordPress to help you along the way. The post How to start affiliate marketing business with WordPress appeared first on Meks.
    Ivana Cirkovic

Text

Distinctively utilize long-term high-impact total linkage whereas high-payoff experiences. Appropriately communicate 24/365.

Archives

Media of the day

GENIAL

¡Bienvenido!

Revisa ahora mismo tu correo electrónico

Te hemos enviado un mensaje para

confirmar que esté correcto.